Avis

PREVÁDZKA/ÚDRŽBA/SERVIS - AKO NA TO ...

ÚDRŽBY VOZIDIEL
Výrobcom predpísané intervaly údržby vozidiel – periodické prehliadky, sú uvedené v materiáloch výrobcu, obvykle servisná knižka, ktoré užívateľ získava pri preberaní vozidla. Tieto musia byť bezpodmienečne dodržané a všetky servisné úkony musia byť vykonané len v autorizovanej servisnej sieti príslušnej značky. Povolená tolerancia je plus/mínus 1000 km. Pokiaľ nebudú podmienky výrobcu dodržané a nebude možné uplatniť nárok na záruku, resp. kulanciu, budú prípadné takto vzniknuté náklady jednorázovo prefaktúrované ako plus náklady z dôvodu nesprávneho užívania vozidla.

OBJEDNANIE ÚDRŽBY V SERVISE / PNEUSERVISE
Je potrebné dohodnúť si u vybraného autorizovaného servisu / zmluvného pneuservisu termín a čas pristavenia vozidla do servisu. V prípade, že klient požaduje Pick-up servis, resp. aby mal túto službu vopred zaistenú, informuje a požiada o AVIS Lease.

ODOVZDANIE VOZIDLA DO SERVISU / PNEUSERVISU
Pri odovzdaní vozidla do servisu / pneuservisu je potrebné vyplniť formulár „Zákazkový list“ a doložiť servisnú knižku. Servis stanoví predpokladanú cenu servisného úkonu a termín jeho dokončenia. Servis následne kontaktuje AVIS Lease kde si vyžiada súhlas k vykonaniu predmetného úkonu, ak nie je dohodnuté inak (napr. pri sezónnom prezúvaní). Schválenie spolu s tel. kontaktom klienta zapíše do zákazkového listu.

ZÁRUKA NA VOZIDLO
Na každé nové vozidlo je výrobcom poskytnutá záruka, tá býva spravidla časovo, resp. počtom najazdených kilometrov, alebo kombináciou oboch limitov ohraničená. V prípade, že je vozidlo v záručnej dobe je možné si uplatniť požiadavku na záručnú opravu - na náklady výrobcu.
V prípade, že je vozidlo po záručnej dobe a napriek tomu sa na vozidle objaví predčasné opotrebenie niektorej z častí vozidla, je možné si uplatniť tzv. kulanciu, kedy sa výrobca spolupodieľa na úhrade nákladov spojených s odstránením týchto vád ním stanoveným percentuálnym podielom. Pre uplatnenie kulancie má výrobca jasne stanovenú procedúru a zásadnou podmienkou je pravidelný servis vozidla v značkovej sieti podľa ním stanovených podmienok.

VYZDVIHNUTIE VOZIDLA ZO SERVISU
Vyzdvihnutie vozidla je potrebné uskutočniť v termíne stanovenom na zákazkovom liste, resp. na základe dohody s prijímacím technikom. Pri preberaní vozidla je nutné skontrolovať vykonané servisné úkony a zápis v servisnej knižke.

ZABEZPEČENIE NÁHRADNÉHO VOZIDLA
V prípade, že je potrebné zabezpečiť za nepojazdné vozidlo náhradné a nájomcovi vyplýva tento nárok zo zmluvy o nájme, je nutné aby užívateľ kontaktoval AVIS Lease. Obdobným spôsobom je potrebné riešiť aj plánované opravy, ktoré budú trvať dlhšie ako 24 hodín. AVIS Lease potom zabezpečí náhradné vozidlo a užívateľ vozidla si náhradné preberá popisom preberacieho a odovzdávacieho protokolu. Vždy však platí, že počas platnej záruky na vozidlo, klient prednostne využíva asistenčné služby príslušnej značky ním užívaného vozidla.

UMÝVANIE VOZIDIEL
Umývanie a čistenie vozidiel si zaisťuje každý užívateľ individuálne.
Užívateľ hradí umývanie a účtuje ho v rámci vnútro firemných účtovných štandardov. V prípade, že umývanie a čistenie vozidla pri servisných prehliadkach, resp. opravách je súčasťou faktúry na AVIS Lease, AVIS Lease takéto náklady jednorázovo prefaktúruje.
V prípade, že jednou zo zaisťovaných služieb je čerpacia karta pohonných hmôt, možno touto kartou taktiež platiť umývanie vozidla.

Feedback

Opýtajte sa nás na akúkoľvek otázku na ktorú neviete nájsť odpoveď, Ask Avis.

Opýtajte sa teraz

Ak máte akúkoľvek pripomienku, skúsenosť s nami, s AVISom, či pozitívnu alebo negatívnu, napíšte na Tell Avis

Povedzte nám

Ask Avis

Hlavné mesto Slovenskej republiky?

(Bratislava)


Späť

Tell Avis

Pozitívna    Negatívna    Neutrálna   
Hlavné mesto Slovenskej republiky?

(Bratislava)


Späť
Táto stránka využíva cookies, aby sme mohli pre Vás zabezpečiť najlepšiu skúsenosť, ktorú môžeme ponúknuť. Pre využitie všetkých funkcionalít musíte mať cookies povolené. (Cookies máte povolené.)